Dla studentów:

Dla wszystkich studentów posiadających Dzieci w wieku 2,5 - 5 lat po okazaniu legitymacji zniżka -20%

Dziękujemy za złożenie ofert pracy.

Rekrutacja została zakończona.

Zaloguj się Wyloguj się

Plan dnia

 

Ramowy rozkład dnia grupy "Troskliwe Misie"

Niepublicznego Przedszkola językowo - artystycznego  "Tęczowa Kraina"

 

 

 

 

6:00 – 7:30

  • Schodzenie się dzieci, zabawy indywidualne.
  • Aranżowanie otwartych sytuacji wychowawczo-dydaktycznych, pozostawienie dzieciom możliwości wyboru i inicjatywy.
  • Inspirowanie do spontanicznej działalności zabawowej.
  • Praca indywidualna oraz dydaktyczno – wyrównawcza.
  • Praca z dzieckiem zdolnym.

7:30 – 8:00

  • Ćwiczenia poranne,
  • zabawy ruchowe integrujące całą grupę,
  • czynności higieniczne,
  • praca dyżurnych.

8:00 – 8:30

  • Śniadanie,
  • przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku,
  • ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,
  • praca dyżurnych,
  • mycie zębów.

8:30 – 9:00

  • Aranżowanie otwartych sytuacji wychowawczo-dydaktycznych,
  • pozostawienie dzieciom możliwości wyboru i inicjatywy.
  • Inspirowanie do spontanicznej działalności zabawowej.
  • Praca indywidualna oraz dydaktyczno – wyrównawcza.
  • Praca z dzieckiem zdolnym.

9:00 – 10:00

  • Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego z całą grupą.
  • Nabywanie umiejętności przez działanie, stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka.
  • Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych i ruchowych.
  • Wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką, muzyką i literaturą w miarę możliwości korzystanie z potrzeb specjalistów.

10:00 – 10:40

  • Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci,
  • II śniadanie serwowane w formie przekąski.

10:40 – 10:50

  • Czynności samoobsługowe w szatni,
  • wdrażanie do samodzielności.

10:50 – 11:50

  • Pobyt na powietrzu.
  • Zabawy dowolne i organizowane przez nauczycielki w małych grupach,
  • rozmowy indywidualne,
  • prace porządkowe,
  • zabawy na sprzęcie terenowym,
  • obserwacje przyrodnicze,
  • spacery,
  • wycieczki,
  • zabawy ruchowe organizowane z całą grupą, dobór zajęć uzależniony jest od pogody i pory roku;
  • Uczenie zasad postępowania warunkujących bezpieczeństwo dziecka w budynku, w ogrodzie i poza terenem przedszkola.
  • Wykorzystywanie i tworzenie okazji do poznawania rzeczywistości przyrodniczej.
  • Tworzenie warunków do spontanicznej i zorganizowanej aktywności ruchowej.

11:50 – 12:10

  • Czynności samoobsługowe w szatni,
  • zabiegi higieniczne w łazience,
  • przygotowanie do obiadu,
  • praca dyżurnych.

12:10 – 12:30

  • Obiad,
  • przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku,
  • ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,
  • praca dyżurnych.

12:30 – 12:45

  • Czynności higieniczne,
  • mycie zębów.

12:45 – 14:15

  • Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu,
  • zabawy o nieznacznej aktywności umożliwiające odpoczynek po posiłku,
  • realizacja pomysłów dzieci,
  • Powtarzanie wprowadzonego materiału,
  • praca wyrównawcza,
  • zabawy integrujące grupę,
  • prace porządkowe,
  • obserwacje przyrodnicze,
  • spacery,
  • wycieczki,
  • zabawy ruchowe organizowane z całą grupą, dobór zajęć uzależniony jest od pogody i pory roku.
     

14:15 – 14:20

  • Czynności higieniczne,
  • przygotowanie do podwieczorku,
  • praca dyżurnych.

14:20 – 14:40

  • Podwieczorek,
  • przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku,
  • ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,
  • praca dyżurnych.

15:00 - 17:30

  • Organizowanie różnorodnych zabaw w sali lub na powietrzu.
  • Praca indywidualna oraz dydaktyczno – wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym.
  • Organizowanie warunków do twórczej aktywności poprzez udział w zajęciach dodatkowych.
  • Zabawy indywidualne w sali lub ogrodzie.
  • Rozchodzenie się dzieci.

 

Ramowy rozkład dnia grupy "Tęczusie"

Niepublicznego Przedszkola językowo - artystycznego  "Tęczowa Kraina"

 

6:00 – 8:00

  • Schodzenie się dzieci do przedszkola,
  • Zabawy indywidualne w kącikach zainteresowań,
  • Aranżowanie otwartych sytuacji wychowawczo-dydaktycznych,
  • Inspirowanie do spontanicznej działalności zabawowej,
  • Praca indywidualna oraz dydaktyczno-wyrównawcza,
  • praca z dzieckiem zdolnym.

8:00 – 8:30

  • Ćwiczenia ogólnorozwojowe, logopedyczne, ruchowe,
  • zabawy integrujące grupę,
  • czynności higieniczne,
  • praca dyżurnych.

8:30 – 9:00

  • Śniadanie,
  • przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas posiłku,
  • ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,
  • praca dyżurnych,
  • czynności higieniczne,
  • mycie zębów.

9:00 – 9:30

  • Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego całą grupą i w małych zespołach,
  • nabywanie umiejętności przez działanie, stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących wszechstronny rozwój dziecka.

9:30 – 10:00

  • Zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci.

10:00 – 10:30

  • Organizowanie środowiska inspirującego podejmowanie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych i ruchowych,
  • wspieranie działań twórczych podczas kontaktu dzieci ze sztuką, muzyką i literaturą.

10:30 – 10:40

  • Czynności samoobsługowe w szatni,
  • wdrażanie do samodzielności.

10:40 – 11:40

  • Pobyt na powietrzu,
  • zabawy dowolne i organizowane przez nauczycielki,
  • rozmowy indywidualne,
  • prace porządkowe,
  • obserwacje przyrodnicze,
  • spacery,
  • zabawy ruchowe organizowane z całą grupą (dobór zajęć uzależniony od pogody i pory roku),
  • uczenie zasad warunkujących bezpieczeństwo w ogrodzie i poza terenem przedszkola,
  • wykorzystywanie i tworzenie okazji do poznawania rzeczywistości przyrodniczej.

11:40 – 11:50

  • Czynności samoobsługowe w szatni,
  • zabiegi higieniczne w łazience,
  • przygotowanie do obiadu,
  • praca dyżurnych.

11:50 – 12:20

  • Obiad,
  • przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku,
  • ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,
  • praca dyżurnych.

12:20 – 12:35

  • Czynności higieniczne,
  • mycie zębów.

12:35 – 13:35

  • Odpoczynek poobiedni-leżakowanie,
  • słuchanie muzyki relaksacyjnej,
  • czytanie i opowiadanie literatury dziecięcej.

13:35 – 14:00

  • Zabawy i gry dydaktyczne,
  • zajęcia w małych zespołach,
  • praca wyrównawcza.

14:00 – 14:10

  • Porządkowanie sali,
  • przygotowanie do podwieczorku,
  • czynności higieniczne.

    14:10 – 14:30

  • Podwieczorek,
  • przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku,
  • ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,
  • praca dyżurnych.

14:30 - 17:30

  • Organizowanie różnorodnych zabaw, jako symulatora rozwijania aktywności dziecka w sali lub na powietrzu,
  • Praca indywidualna oraz dydaktyczno-wyrównawcza,
  • praca z dzieckiem zdolnym,
  • Organizowanie warunków do twórczej aktywności poprzez udział w zajęciach dodatkowych.

17:30

  • Rozchodzenie się dzieci.

X